Als familiebedrijf is onze opdrachtgever de wereldwijde marktleider in hun branche. Als (toekomstig) werknemer ben je een belangrijke schakel hierin. Jouw inzet draagt bij aan de prestaties die elke dag weer worden bereikt. Deze werkgever hecht veel waarde aan innovatie en groei en is op zoek naar mensen die zich willen identificeren met onze organisatie-waarden ( Vertrouwen , Nieuwsgierigheid , Moed , Passie en Verantwoordelijkheid ). Dit vormt het unieke DNA en biedt de basis van de Cultuur.
Als Customer Care Specialist ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze consumenten. Je staat hen met een glimlach (telefonisch, per e-mail en soms via andere kanalen) te woord en helpt hen met al hun vragen en opmerkingen over onze consumentenproducten.
Denk hierbij aan:
Jij bent die duizendpoot met een passie voor klanttevredenheid. Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk, en je weet hoe je klanten op een vriendelijke en professionele manier te woord staat.
Daarnaast beschik je over:
Je komt terecht in een dynamische en internationale organisatie met een open en informele cultuur.
Men biedt jou: