Als familiebedrijf is deze opdrachtgever wereldwijde marktleider in hun branche. Als collega heb je een belangrijk rol binnen het proces en hecht de organisatie veel waarde aan innovatie en groei.
Als Customer Service Medewerker verzorg je de dagelijkse communicatie met dealers, professionele klanten en eindgebruikers van onze producten. Dit omvat o.a. het oplossen van problemen en het beantwoorden van vragen inzake de producten en de administratieve verwerking hiervan alsmede de klantinteractie in het pre-salestraject. De kanalen die hiervoor worden gebruikt zijn voornamelijk telefoon en e-mail. Daarnaast heb je intern veel contact met accountmanagers, afdeling Ordermanagement , afdeling Service en afdeling Supply en bent daarmee een spin in het web binnen de organisatie. Je maakt onderdeel uit van een compact team waarbij je rapporteert aan de Teamlead Customer Care.
Deze functie zal op basis van werving & selectie worden ingevuld. Dat wil zeggen dat jij rechtstreekst op contract gaat bij onze opdrachtgever. Mocht je interesse hebben in een kennismakingsgesprek met D&NK, maar moeilijk in de gelegenheid bent tijdens kantooruren, dan maken we graag tijd voor je op een tijdstip wat beter past.