There is no active top menu.

Wie tilt de afdeling Customer Service naar een hoger niveau??

Manager Customer Service / Project manager (36 – 40 u.p.w.)

19-12-2024
Tilburg
Customer Support
van € 2000 tot € 3500

Vanwege aanhoudende groei van de organisatie zijn ook de werkzaamheden op de afdeling CS toegenomen bij onze opdrachtgever (een internationale handelsorganisatie). Hierdoor is de belasting van de afdeling toegenomen en ziet het team in de huidige bezetting geen ruimte om te ontwikkelen. Hiervoor zoekt men nu een manager met een innovatieve kijk op de organisatie.

De directie wil graag bouwen aan een meer “contactloze” organisatie  met een hoog kennisniveau van klanten, producten en processen. Dit wil men bereiken door verbetertrajecten door te voeren en te kijken waar de service richting de klant geoptimaliseerd kan worden en het voor de organisatie zo eenvoudig mogelijk gemaakt kan worden? Dat zal o.a. komen uit automatisering, processen vereenvoudigen, opleiding etc.

 Taken / werkzaamheden:

  • Men ziet intern de afdeling CS als cruciaal om de relaties goed te houden. Deze functie gaat dit ook intern een cruciale afdeling maken.
  • Een continue proces initiëren van vereenvoudigen, automatiseren en digitaliseren (oa WMS), waardoor de taken van customer service steeds verder zullen professionaliseren.
  • Aansturen van Customer serviceafdeling (indirect en indien nodig direct)
  • Deze functie valt uiteraard binnen het Managementteam.

 

 

Voor deze functie zoeken we:

  • Een manager die de mensen en de processen aanstuurt en motiveert op de customer service afdeling maar ook richting de andere afdelingen (design, inkoop, administratie, logistiek/ orderpicken en fulfilment) voor zover het customer service “raakt”.
  • Een manager die in staat is om de grotere veranderingen te zien, te initiëren en door te voeren.
  • Die niet dagdagelijks in de operatie meewerkt maar wel indien de noodzaak er is, kan inspringen.
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke managementfunctie (bijv. CS, Binnendienst, Verkoop, Operationeel of projectmanagement)

 

Wat bieden zij jou?

Een uitdagende nieuwe functie waarbij je jezelf absoluut verder kunt ontwikkelen. Je komt te werken in een sterke organisatie die al jarenlang een uitstekende naam heeft in de markt. Je komt terecht in een ingewerkt en goed team, waarbij volop uitdagingen kunnen worden aangepakt. Bij deze functie past een concurrerend salaris (€5000 – €6000) en goede overige arbeidsvoorwaarden. Het betreft (uiteraard) een vaste baan bij deze werkgever.

Mocht je interesse hebben in deze vacature, maar moeilijk in de gelegenheid zijn om tijdens kantoortijden een gesprek te hebben? Neem gerust contact op met ons, wij gaan graag het gesprek aan buiten kantoortijden.

Olaf de Kok
Olaf de Kok
Contact toevoegen
Olaf de Kok
06 158 680 95
Bob den Dekker
Contact toevoegen
Bob den Dekker
06 158 680 96

    Reageer op deze vacature

    Curriculum vitae

    ×